MEER OVER HET ONERGY PLATFORM
DE ENERGIE-ADMINISTRATIE WAS NOG NOOIT ZO EENVOUDIG
DE ENERGIE-ADMINISTRATIE WAS NOG NOOIT ZO EENVOUDIG
EEN FOUTLOZE ENERGIEBOEKHOUDING BEGINT MET BETROUWBARE METING
Onergy leest de meterstanden van uw bewoners op afstand uit. Als beheerder kunt u het verbruik van alle adressen dagelijks inzien op het online platform. De overzichten zijn zeer gebruiksvriendelijk en laten zowel de actuele als historische meterstanden zien. De bewoners loggen zelf in via hun eigen persoonlijke account. Zo hebben ze perfect inzicht in hun eigen energieverbruik.
Onergy kan elke ‘slimme’-meter uitlezen: van warmte, water, koude, gas, elektra, …
Het platform biedt diverse functionaliteiten. Zo is het systeem modulair uit te breiden met:
• onbeperkt aantal meetpunten per woning
• rookmelderbewaking
• luchtvochtigheidsmetingen
• temperatuurmetingen
ALLES IN ERVAREN HANDEN
Zorg voor een helder totaaloverzicht en laat Onergy ook de facturering verzorgen.
De bewoners en u hebben zo online inzicht in alle facturen en de status van de betalingen.
Alle voordelen bij elkaar:
• De facturen kunnen opgemaakt worden in de huisstijl van uw organisatie, voor een eenduidige communicatie naar de bewoners.
• Niet alleen jaarafrekeningen, maar ook maandafrekeningen zijn mogelijk.
• Specialisatie van collectieve cv-systemen, wijkverwarming, duurzame energieprojecten (wko-projecten).
Er zijn diverse tarievenstructuren en verdeelsleutels mogelijk.
• De facturen zijn gebaseerd op het werkelijke verbruik en gecontroleerd door onze deskundige energieboekhouders.
• Bij vragen staan de energieboekhouders u graag te woord.
GEMAKKELIJK BETALEN VOOR BEWONERS EN AUTOMATISCH DEBITEURENBEHEER
De betalingen kunnen de bewoners online voldoen via iDeal of Paypal. Natuurlijk is ook automatische incasso, acceptgiro of brieffactuur mogelijk.
Geautomatiseerd, maar sociaal debiteurenbeheer
Zijn er achterstallige betalingen? Dan volgen automatische herinneringen en incasso wanneer dat nodig is. Het proces van eerste factuur tot aanmaning is volledig geautomatiseerd. Dit zorgt voor gestructureerd debiteurenbeheer en beter betaalgedrag. Daarnaast blijven we op een sociale manier in dialoog met de bewoner.
WIJ HELPEN U GRAAG VERDER.
Kiest u er voor om ook de klantenservice bij Onergy weg te leggen? Dan kunnen de bewoners bij ons terecht met al hun vragen over hun energieboekhouding. Hierdoor heeft u alle aandacht voor de kernzaken, zoals het comfort en woonplezier van uw cliënten.
De medewerkers van onze klantenservice zijn onze eigen energieboekhouders. Ze zijn allemaal gespecialiseerd in het vak en hebben beslissingsbevoegdheid. Ze helpen de bewoners graag bij vragen. Hun rustige, klantgerichte manier van werken zorgt voor een prettige communicatie met de bewoners. Complexere vragen verdwijnen nooit op een stapel, maar krijgen altijd een goede follow-up.
MEER INFORMATIE TOEGESPITST OP UW SITUATIE
De klantenservice en Support van VWV Group | ONERGY
is tijdens kantooruren bereikbaar op
Fr. Rooseveltlaan 349 Bus 7 - B - 9000 Gent
Tel: +32 (0) 9 265 02 72
Fax: +32 (0) 9 265 02 50
E-mail: service@vwvgroup.be
Hoge Ham 89 A - 5104 JC Dongen
Tel: +31 (0) 182 640 775
Fax: +31 (0) 182 640 776
E-mail: service@vwvgroup.nl